Kocaeli’de 5. viteste araba sürmek yasaklanıyor

Evet, başlık biraz abartılı.
Zaten dikkat çeksin diye bu yazıya böyle bir başlık attım.
Çünkü hazır daha EDS’ler devreye alınmamışken yapılan bir yanlıştan dönelim istiyorum.
Birkaç gün önce, “ Kocaeli’de EDS’ler bu haliyle çok can yakacak” başlıklı bir köşe yazısı yazmıştım.
Konuyu hatırlatmak gerekirse;
Kocaeli’de 5 noktada 10 hız koridoru oluşturuldu.
İzmit Ömer Türkçakal Bulvarı, Symbol AVM ve fabrikalar yolu mevkii, yine İzmit KOTAŞ altı olarak ifade edilen Kuruçeşme çıkışı, Körfez Kirazlıyalı ve Karşıyaka-Yeniköy bandına EDS tabelaları ve mobeseleri yerleştirildi.
Yani kısa zaman içerisinde burada ortalama hız tespiti yapılacak.
EDS’lerin ortalama hız tespitleri arabalar için 70 ile 82 kilometre arasında değişiyor.
Bir kez daha tekrar etmekte fayda görüyorum.
Kocaeli, trafik yoğunluğu özellikle belirli saatlerde çok yükseliyor.
O belirli saatler de sabah iş-okula gidiş, akşamları iş-okuldan dönüş saatleri.
Sadece bu birkaç saatlik sıkışıklık düşünüldüğünde EDS ile kontrol altına alınmak istenen noktalarda 82 kilometrelik hız limiti uygulanabilir.
Türkiye’deki çeşitli örneklerde de hız limitinin 82 kilometre olduğunu görebiliyoruz.
Ama bu 82 kilometrelik hız limiti Kocaeli’de ne kadar uygulanabilir?
Henüz EDS’ler devreye girmemesine rağmen, EDS tabelalarındaki 82 kilometre uyarısı sebebiyle vatandaşlar kendilerini buna göre ayarlamaya çalışıyor.
Çünkü insanlar bu çok zorlu hayat koşullarında zaten zar zor geçinirken, bir de yüklü trafik cezaları ödemek istemiyor.
Şimdi tekrar dönelim EDS’lerin koyulduğu yolların durumuna.
Bu kenti yöneten yetkililere sesleniyorum:
EDS’leri koyduğunuz yollar cillop gibi.
Hepsi duble yol.
Trafik ışığı bile bulunmuyor bu yollarda.
Tertemiz, akan giden yollar.
Ve sadece benim değil, ilk yazdığım EDS yazısından itibaren vatandaşlar 82 kilometrelik hız sınırının ciddi bir trafik yoğunluğu oluşturmasından da şikayet ediyor.
Resmen kentimizin açılması gereken damarlarını 82 kilometrelik hız limitiyle tıkamak istiyoruz.
Geçtiğimiz hafta saat 22:20 sıralarında İzmit Bağçeşme mevkiinden yola çıktım, Değirmendere’deki bir halı sahada maçım vardı.
Normalde o bomboş yolda, trafiksiz bir saatte benim taş patlasın 20-25 dakikada Değirmendere’de olmam lazım.
23:00’te başlayacak maça geciktim.
Neden?
Çünkü EDS tabelalarındaki hız limitlerine uymaya çalıştım.
Benim 1997 model 1.8 motorlu eski bir Ford Escort aracım var.
Motor hacmi büyük olduğu için bomboş akan giden yolda, EDS’lerle konulan düşük hız limitleri sebebiyle Değirmendere’ye kadar aracın vitesini 4’ten 5’e atamadım.
Çünkü zaten 82’ye takılıp ceza yememek için birkaç kilometre düşük hızda seyir halinde olmanız gerekiyor.
E araba 80 kilometre hızla 5. Viteste boğuluyor.
Kilometrelerce yolu 4. Viteste gitmek bana zaman kaybından ziyade ekstra bir maliyet de çıkarıyor.
Demek ki yetkililer bana bu yollarda 5. Viteste araba sürmeyi yasakladı.
Daha sonra bir tanıdıkla bu konuyu konuşurken aynen bu şekilde aktardım.
Kendisi de aynı durumdan muzdarip olduğunu anlattı.
Dediğim gibi; geçtiğimiz hafta yazdığım, “Kocaeli’de EDS’ler bu haliyle çok can yakacak” yazısına gelen yorumları bakıyorum, herkes bu hız limitlerine isyanda.
Ve maalesef vatandaşlar yetkililerin hız limitlerini bu kadar düşük tutarak, vatandaşa ceza kestirmek istediğini düşünüyor.
Ki insanların bu koşullarda, bu yollarda, otoban gibi duble yollarda 82 kilometrelik bir hız sınırına mahkum etmek gerçekten çağ dışı.
Tekrar soruyorum;
Bu kentin valisi, belediye başkanı, müdürü, sanayicisi her neyse.
Gerçekten hepiniz bu yollarda 82 kilometrelik hızla mı gidiyorsunuz?
Bu hız limitini gerçekçi ve makul mu buluyorsunuz?
Cevabınız samimi ve gönülden bir evet ise diyecek bir şey yok.
Ama çok iyi biliyorum ki hiçbiriniz böyle düşünmüyor.
Çözüm çok ama çok basit.
Kural olsun, kurallara asla karşı bir insan değilim.
Yeter ki uygulanabilir olsun, sürdürülebilir olsun.
Sahil yolundaki EDS’lerdeki 82 kilometrelik hız sınırını anlayabilirim.
Çünkü orada Gölcük yolu ayrımında vatandaşların solda sağa zıplamaları, gerekse sahil şeridindeki yoldan direkt Gölcük yoluna bağlanmaları trafiği çekilmez bir hale getiriyor.
Orada yüksek bir hız limitine bu kentin gerçekten ihtiyacı yok.
Ama kalan yollarda yapılan bu limit gerçekten çağ dışı, çağ dışı, çağ dışı.
Arabalar güvenlikli, yollar cillop gibi, trafik ışığı bile yok.
Ama hız limiti 82.
Gel de şaşırma.
Gözümüz kadranda, aman başımıza bir iş gelmesin diye korka korka araba sürüyoruz.
En azından sahil yolu kesiminin dışında bu hız limitleri 95-100 kilometre bandına çıkarılmalıdır.
100 kilometre hız sınırı olsa zaten vatandaş maksimum 95 kilometre hızla (o da yol boşsa) araç kullanacak.
Bu 13 kilometrelik fark yüzünden mi kazalar yaşanacak?
Hiç sanmıyorum.
Arabalar mis gibiyken, yollar mis gibiyken alınan 82 kilometrelik hız limitleriyle ilgili vatandaşlar sadece, “Devlet eliyle bize kurulan bir tuzak” düşüncesine kapılıyor.
Ey yetkililer;
Gelin bu işin böyle olmadığını bu insanlara kanıtlayın.
Vatandaş zaten zor geçiniyor, zor yaşıyor.
Bir de insanlara böyle gereksiz stresler doğurmayalım.
EDS’ler devreye alınmadan bu hız limitlerine yeniden bir el atılmalı.
Bakın vatandaş, “Cumhurbaşkanı Erdoğan yolları rahata kavuşturdu. Bürokrasi millete nasıl çile oluruz diye düşünüyor” yorumları yapıyor.
Dediğim gibi yoksa çok kişinin canı yanacak.
Gelin o canları yakmayın.
Şimdi buraya vatandaşın yaptığı yorumlardan birkaçını bırakıyorum:
“Onur S.: Çok doğru tespit. Araba yerine bisiklet sürmek daha iyi.Tırlar,kamyonlar neredeyse üstümüzden geçecek.Hız sınırını geçmeyelim derken kamyon tır bizim üzerimizden geçecek bari 90 olsa.
Ömür K: Ya arkadaş yeniköy ün oraya koymuslar shell in orda 50km yaziyo.. az ileri gidiyon 70km yaziyo ..amac ne alti üstü 1 veya 2 km..icinde neyi kurtaracaniz ..
Ender H: Bugün ilk defa gördüm derince liman ışıklardan halkevine kadar limit 70 km, zaten yeterince trafik oluyordu şimdi trafiğin yoğun saatlerinde çok büyük birikmeler olur. Her gün yoğun saatte yolu kullanacaklara allah kolaylık versin. Bugün trafiğin en boş olduğu saatte ( 15:30 ) izmit istikametine gittim o saate göre olduķça yoğun bir trafik vardı.
Şenol D: Otomobilleri hız sabitleme yapsınlar. 5. Vitesi bu gidişle kimse kullanamayacak. Otomobilleri 4 vitesli yapsınlar. Yazık günah değil mi vatandaşa gelen vuruyor giden vuruyor bu nedir ya ne istiyorsunuz. Verecek bir canımız var bırakın onunda huzur içinde verelim. Yöneticiler vatandaşın huzurunu nasıl bozarız bunun derdinde. Gün geçtikçe herşey daha kötüye gidiyor. Yeter artık.
İbrahim B: 82'yi geçtim, e-5 de 70 yazıyor, 70! Herhalde kuruldaki abilerimizin araçları 82 model şahin, 83 model toros filan... Malum abs yok, hidrolik direksiyon yok... İnsan psikolojisinden uzak kararlar, bu düşük hız limitleri yüzünden daha çok kaza riski oluşacağı gibi aynı zamanda gerilim yüzünden kavga gürültü de artacak... Arabaların düşük decir yüzünden göreceği zarar, yakacağı ekstra yakıt cabası...
Modern ulaşım kavramında bu limitlerin 90 minumum, 100 maksimum olarak güncellenmesi gerekiyor. E tabi, bu güncelleme için ilk olarak da bizi yöneten kafaların teknoloji kafalarının güncellenmesi gerekiyor....
Gökhan Ö: Az olmuş 50 yapsalarmis. Zaten yoğunluktan o hızlara çıkamıyoruz artık hepten kilit olur yollar.
Rıdvan B: Tayyip Erdoğan yolları rahat ulaşıma kavuşturdu bürokrasi dert edindi millete nasıl çile oluruz dedi hız koridoru uygulamasını icad etti”


# YAZARIN DİĞER YAZILARI
# İLİŞKİLİ KONULAR

Yazar Furkan Çalışkan - Mesaj Gönder


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak En Kocaeli Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan En Kocaeli hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler En Kocaeli editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı En Kocaeli değil haberi geçen ajanstır.

110

Sedat Karabulut - Seymen battı çıktıya gelmeden gölcük den İzmit'e gidiş yönü bahsediyorum.

Sağ taraf olduğu gibi esnaf ve belediye giriş evlere giriş yolu var ama emliyet bu işin b.... Çıkardı ladar kurmuşlar emniyet şeridi diyip akşamakadar çatır çatır pilakaya ceza kesiyorlar. Gelelim izmit D.100 kara yolu kamyon tır büyük araçlara yasak bunu herkez biliyor ama şunuda biliyoruz o yol tıransit yol geçiyor o yolda belediye aklınca dolmuş hattı koydu duraklar koydu o yolu engelliyen servis araçları ve otobüs minibüs dolmuşlarıdır. Transit yolda bekleme yapamazsın engel olamaz ve ceza kesme hükmü yoktur. Anlığcanız emniyet ülkenin açığını bizlerden çok güzel çıkarıyor.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 07 Mart 01:51
109

Sssss - yenikoy izmit yonu batti cikti oncesi 50 yazıyor..ben sistem devreye girdi sandigim icin frene asildim..napim arkadas..82 cok sacma 90 olup %10 da tolere farki olmali 99 yapar..bu da normal zaten...100 le gidene ceza..bu da sikinti mesela sembol orasi ve kosekoy batti cikti mis gibi yol

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 05 Mart 18:07
108

Vatandas - Hiz limiti koyulan yollara bakin hepsi giris cikisin olmadigi dumduz temiz yollar. tamamen ceza yazmak icin vatandasa kilitlemek icin eda deyip sacma bir limit belirleyip milletten kazanc elde etme amacindalar. Bu hizla trafik problemi oluşturuluyor.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 05 Mart 15:27
107

Kayalçın - Amacın kazaları minimize etmeye yönelik olduğunu düşünmüyorum.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 05 Mart 14:02
106

Mustafa Bektaş - Merhaba hız iyi değilde bu hız sadece trafiği kitlemekten öte gitmez bu hız gerçekten sadece vatandaş içinse ciddi sorun demektir çakar takanlara bu hız limitininden muaf olursa akla gelen tek şey vatandaşın cebindeki son parayı almaya çalışmak geliyor

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 04 Mart 20:59
105

Ercan Dudu - Merak ediyorum bu hız limiti koydukları koridorlarda daha önce kaç ölümlü ve kaç maddi hasarlı kaza olmuş ki bu düşük hız limitlerini uygulamaya koyuyorlar nerede bu kentin belediye encümeni nerede yaşıyorlar neden el atmıyorlar bunudamı cumhurbaşkanı ele alsın

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 04 Mart 17:55
104

Serkan Koc - çoluğundan çocugundan çıksın çoluğumuz çocuğumuzun rızkı kim bu kararı aldıysa

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 03 Mart 21:37
103

Melih Çukdar - Hiç bir işe yarayacaklarından deyil aslında sadece ve sadece devletin kasasına kazanç saglamak maksadı ile bizlerin vermiş oldugu vergi havuzundan bize dönen saçma bir uygulama o yollarda zaten sürekli trafik oluyor birde 82 yi diretiyorsun kitleniyor çingeneye padişahlık vermişler önce babasını kesmiş misali gibi oldu bu iş

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 03 Mart 20:07
102

Birsürücü - Çok iyi oldu zıkzakcılardan kurtulduk bu sayede , bu yollarda zaten hız tabelası önceden vardı ama malesef zorbaların uyduğu yoktu mecbur olunca uyarlar artık

Yanıtla . 1Beğen . 6Beğenme 03 Mart 20:03
101

Ahmet - doğrudur cillop gibi yerlerde bu tahdit trafiği engeller.cillop dedik öyle almanya gi bi degil

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 03 Mart 15:25
100

Batu - Şunu belirteyim arabalar. Cillop yollar cillop yazmıssın ya sevgılı yazar araban 97 model escort. Pıyasa tofaşla dolu bassam gitmez dursan durmaz... Ben sahsım 98 model megane biniyorum hıxte ıyı degıl. Yollar pirellinin ileriaindekı yol yamuk tırtıklı motorsikletler icın ayrı bır rısk. Evet hız limitleri guncellenmelı orası ayrı konu

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 02 Mart 23:51
99

Lal - Boşuna yapıldı o belirtilen bölgelerde zaten artık kalabalıktan 60'ı bile geçemiyor arabalar

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 02 Mart 21:42
98

Aysel - 5. Vitesle gitmek mi yoksa sağsalim gitmekmi??

Yazıyı okudum ve anlamsız buldum. Yani yollar kaymak gibiyse basalım gaza hedefe 10 dakkada değilde 5 dakkada gidelim önerisi bu.

Londrada yaşıyorum, öyle yollar varki 6. Viteslede gidilir. Ama 20 milden fazla hız yaparsan hız cezası 1 haftaya kalmadan adrese geliyor, sizin o gölcük yolundan daha kaymak gibi yollarda 30 milden fazla hız yapamazsınız. Otoyolda hız limitini ilerideki kavşaklarda otoyol giriş ve çıkışlarında yoğunluk olmasın diye 40 mile düşürüyor. Amaç ceza kesmek değil güvenli sürüş olarak değerlendirilirse yollar daha güvenilir ve sakin sürücülerle dolar. Bu arada Türkiyenin trafik sorununun en büyük sorumlusu yetersiz trafik eğitimi , kolay verilen ehliyet ve yaptırımsız cezalar…. Eğitimsiz sürücü problemi trafikteki yaya ve diğer sürücelere tahammülü olmayan sürücülerle dolu memleket. 5. Vitesle gitmek mi? Gitmek istediğin noktaya erken yola çıkarsan zamanında varırsın

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 02 Mart 21:35
97

İbrahim - Bu haince İzmit'te önüne gelene ehliyet vermişler zaten birde EDS koymuşsunuz bilmiyen mahluk sol şeriti kapatiyor sol şerit yolun akması gereken şerit bizi mecbur bırakıyorlar geçmelerine sol şeritte 30 la gideni gördüm körfez cadde yoluna arabalar dizili bir tanesi araçla gideceğimiz yol şeridi kapalı diğer araçlar park yapıyor diye ve buna dair hiç bir ceza uygulanmıyor biz yeterince alttan aldığımızı düşünüyoruz

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 02 Mart 21:33
96

Trafikte Saygı - Millet olarak neden hız hastalığımız var. Bunlar insanları caydırmak için yapılıyor çok da iyi yapılıyor. Trafikte çok fazla maganda var . Birazda karşımızdakileri düşünün bencil olmayın. Trafiği kimsenin tehlikeye atma hakkın yok

Yanıtla . 2Beğen . 7Beğenme 02 Mart 20:40
95

İsyancı - Evet 70 km hızla 4. vitesle giderek zamlanmis akaryakıt satıcılarının zararını kapatmaya çalışmışlar halk sürünsün sorun değil zaten bu yasağı koyan zihniyetin yakıt ücretinide bu halk ödüyor yani o zihniyet için hiçbir şey sorun degil. ( Vurun garibana )

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 02 Mart 16:24
93

Vatandas - Bir devlet, yonetim dusunun ki vatandasina ceza kesmek icin ciddi yatirimlar yapiyor. Burada 90 km hizi savunanlar olmus, dizel araclarla 90 i gecmeden seyahat ederseniz cok degil 3-5 ay icerisinde filtrelerin tikandigini (ozellikle fiat marka arac kullananlar) goreceksiniz. Bu filtre sistemi serviste cok pahali fiyatlara temizleniyor/degistiriliyor(5-10 bin). Kent yonetimi, zaten zar zor gecinen vatandasin araclarina hem hiz sinirlariyla hem de bilerek kazilip birakilan yollarla hasar verip vatandasi sanayiciye mahkum ediyor. Yeni hizli arac alalim, aracin normal bedelinin 2 katini vergi olarak devlete odeyelim(yabancilar Turkiye den arac alirken kdv ve otvden muaf) ama aldigimiz son model gayet guvenilir araci kullanamayalim. Ne istiyorsunuz bu halktan ne istiyorsunuz bu insanlardan?

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 02 Mart 12:13
92

Yenikentli - 82 yine derince kuruçeşmeye göre çok kuruçeşmede hız sınırı 70 bütün araçlara 3 şeritli yayanın olmadığı yola 70 i hangi akla hizmet veriyorlar

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:58
86

Ersoy L. - İstisnâî yerler hâricinde, işletme hızı (otomobiller için) 110 km/h olan bölünmüş yollarda hızın 82'ye düşürülmesi gerçekten de sıkıntı. Güyâ hız limitlerinin artırılması dfüşünülüyordu. Bu gidişle hız sınırlandırma tabelalarının saygınlığı kalmayacak. Vur deyince öldür mantığı uygulanmış ve kısıtlama abartılmış. 90 veya 100 km/h uygulansaydı, daha mantıklı olurdu.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:12
84

Dilovası - körfez-kirazlıyalı arası dümdüz,virajsız tehlikesiz duble yol. büyük araçların limanlara aktığı ve körfez-gebze arasındaki en güzel-tehlikesiz kısım. bu bölümde 82km/h limiti konulması çok yanlış. mesela kazaların %90ının yaşandığı hereke-dilovası arasına bu eds ortalama hızı koyarlarsa alınlarından öpeceğim. ama şu an mevcut sistem çok kötü,düzeltilmesi lazım

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 02 Mart 10:25
83

Ali Aydemir - A.Aydemir bu hız sınırı bize kurulan bir tuzaktır zaten hayat pahalılığı nedeniyle cebinizde ki parayı gasp ediyor lar resmi yollardan şimdi birde EDS cezaları keserek isyan aşamasına geldik bunun hesabını Bı halk ilk seçimde soracak tır inşallah

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 02 Mart 07:43
82

İzmitli - Ben Samsun'da canlı gördüm. Gecenin bir yarısı adamın biri yüzünde kar maskesi ile elinde av tüfeği. O radarları kameralara görünmeden yandan yaklaşarak . Elindeki tüfekle ateş edip parçalıyordu. Mobeseler 360 derece döndüğü için onu yapmaya yemez ama . Yola doğru sabit bakan kameraya yapılır. Gerçi yanına mobese dilerlerse oda yemez :))))

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Mart 00:06
81

Dikkat Radar - 82 neysede 70 nedir bide arkadaş yollar köstebek yuvası olmuşken yol u yapmadan hız sınırı koymak nedir. Seçim zamanı 70 i 82 i yaptık derseler şaşırmayın vaadi verenler milletten daha salak bir hal aldı.............

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 01 Mart 23:55
80

Mülayim - Bu yolların hakkı120 km den aşağı değil kimse kendini kandırmasın vatandaşın sırtına binmekten vazgeçin düşün yakasından halkın rahat bir nefes alsınlar kaymak gibi yol kaplumbağa gibi gidiyoruz kendileri makam otolarıyla eskort araçlarla uçarak gidmeyi biliyorlar kuralları koyarken önce kendileri uyacak sonra bizlerde uyarız

Yanıtla . 12Beğen . 0Beğenme 01 Mart 22:12
79

Erdem Bey - 82 +%10 =90 a kadar yolu var, o da yeter daha ne istiyon. 100 le gidince kaç dk fark edecek. Gereksiz gündem yaratmayın.

Yanıtla . 1Beğen . 11Beğenme 01 Mart 21:57
78

Erdem 41 - Mazot olmuş 17 lira wolkvogen 6 vitesi söktürücüm boşuna ağırlık yapmasın. Aynı beni anlatmış

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 01 Mart 21:54
85

Ersoy L. - @Erdem 41 78 nolu yoruma cevabı: Vites, motora yüklenme kademesidir. Sadece hız kademesi olarak değerlendirmek, yanlış olur.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:03
77

Tepki - Yaptığı habere fotoğrafını ne diye koyarki insan. Üstelik haberin başlığına bak.

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 01 Mart 21:29
75

Seyhan Dede - Eskiden 70+7 = 77 olan hız sınırı şimdi 82+8 = 90 oldu. GÜZEL OLDU. Siz nasıl habercisiniz, nasıl haber yapıyorsunuz anlamıyorum. Bir şeyden haberiniz yok. Hız sınırı +%10 tolerans vardır, izmit Gölcük yolunda 77 km hız sabitleyici ile onlarca kez radar ölçen gri Fluence arabanın önünden geçtim. Zaten 82 km hız demek gayri resmi 90 km demektir.

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 01 Mart 17:55
87

Ersoy L. - @Seyhan Dede 75 nolu yoruma cevabı: Yerleşim birimleri dışındaki bölünmüş yollarda (tehlikeli yerler hâriç) mevcut işletme hızı 110 km/h'tir. 110 ile 82 arasında sizce çok abartılı bir fark yok mu?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:18
74

Kara - Bencede güzel bir konuya değinmiş yazar arkadaşımız lakin hız sınırını koysun hatta 50km olsun güzel hoş kurallara uyalım eywallah da Kocaeli sınırları içerisinde çevre yolu kullanımı ücretsiz olsun giriş çıkışlar bak o zaman şehir içi trafiği nasıl rahatlıyor.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 01 Mart 17:27
73

Altug - Bu hız sınırına geçim derdi olan vatandaşlar riayet eder.kentimizi yönetenler devleti yönetenler vekiller il başkanları yollarda nasıl gittiğini görüyoruz kurallar onlara değil onları seçen kusilere uygulanıyor.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Mart 17:17
72

Cengiz - Desenize 5-6-7-8-9. viteslerim süs oldu gitti ???. Şaka bir yana birkaç şeritli ve ayrılmış yollarda en ideali 90 km.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 01 Mart 17:02
89

Ersoy L. - @Cengiz 72 nolu yoruma cevabı: Ben kendimi bildim bileli şehirler arası bölümmemiş yollarda hız sınırı zaten 90'dı. Sizce bölünmüş yolların daha hızlı olması gerekmez mi?

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:22
70

Trafik - Bu eds uyarıları konulduğundan beri kazalar ne kadar arttı bir bakmak lazım

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 01 Mart 14:57
69

Sanane - Yol olsa ne yazar boş yolda tabiri caizse eşekle yarışa gittikten sonra hepsi boş yani demem o ki bolu tüneli 50km ile yolmu biter cezalar can yakıcı helede yakıt üstünün tuzu biberi araç kullanmak bitti vergiler ayrı bir dert ne diyelim Allah sabır versin

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 01 Mart 14:50
68

Doğan - Akaryakıt zammı öncesi oluşan kuyruklarla tepki veriyoruz. Sonrasına gelince hız sınırlarına ve trafik kurallarına uyan vatandaş çile çekiyor. Herkes hız sınırlarına ve şerit kurallarına uysa sorun kalmaz. 41 den karşıyaka kavşağına yarım saatte gidiyorum. Üç şerit iki şerit e düşüyor. Birde yan şeritler ve uyanıklar işin içine girince çekilmez oluyor. Herkes altındaki arabadan bahsediyor. Öncelik insan olmalı. Hakka riayet edilmeli. Hız kolidorları bence fazla bile 70 geçilmemeli. Trafik akması için hız düşürülmeli. Ankara Konya İzmir heryet 82 . Konya Kütahya arası 2 yer 70. Gezmeyenler bilmez. Adam gözünün içine baka baka kırmızıda geçiyor. Adam otobanda 90 la en sol şeritten gidiyor. Elinde telefon. Selektör yapınca bide el kol hareketi yapıyor. Bizler bu kafayla anca bu kadar gideriz.

Yanıtla . 4Beğen . 7Beğenme 01 Mart 13:55
67

A K - Temel sorun şehirler arası yolların karayollarından alınıp belediyelere verilmiş olması, belediyeler bu yetkiyi alınca şehir içi trafiğine yönelik yol çalışması yapmak yerine aslında şehirler arası olan yolları şehir içine çevirdiler , bu yollarda trafik ışığı olmamalı çok özel virajlı bölgelerde 70 veya 90 kilometre hız sınırlaması yapılabilir ama bu abartılmamalı , genele yayılmamalı, kirazlıyalı dan Eşme ye kadar neredeyse 60 kilometre yol ve aslında E5 denilen şehirler arası ve Uluslararası bir yol, şimdi ne olacak insanlar kısıtlamanın olmadığı bölgelerde zaman kaybını gidermek için önceden 100 kilometre ile gidiyorsa şimdi 140-150 yapacak ve çok büyük kazalara sebebiyet verecek. Sadece Kocaeli'nde değil tüm Türkiye'de aynı sıkıntı var E5 de edirne'den ardahan'a 1500 kilometre tüm şehir içlerine düşünürseniz, bu yolu 3 günde gidemezsiniz. Sonra akla hayale gelmeyen kazalar yaşıyoruz. Şehirler arası yolların bir an evvel şehir içinden ayrı statüye dönüp düzenleme yapılması lazım, bu haliyle kazalar daha da çok artacak

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Mart 13:16
66

Ender - Katılıyorum duble yollarda çekilecek çile değil gel 82 tabelasını koy gelen vuruyor giden vuruyor

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 01 Mart 13:13
64

Bilal - 15 sene önce İstanbul dan geldim.burasınıda İstanbul'a çevirdiler yani.en iyisi biraz daha Anadolu'ya göçmek.trafik insanı stresten öldürür.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 01 Mart 12:59
63

Mehmet Köksal - Otomobillerde 82 km minibüs kamyonet otobüs 70 km olduğu için 82 km zor görür otomobiller 3 şeritli duble yol yap sonra hız sınırını 70 yap kirazlı yalı Hereke arası yerleşim alanı olmamasına rağmen 70 km sınır koymak saćmalik hangi iş bilmez kişilere bu yetkiyi verdiniz zaten eskiden tek şerit yolda 60-70 gidiyorduk bu yolları neden yaparak devleti zarara uğrattınız ? Yapılan bu hız sınırı uygulaması tamamen halkı soymaya yöneliktir yöneticilerin ivedi bu yanlış karardan dönmeleri hız sınırını minimum 90 km yapları gerekir

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 01 Mart 12:27
62

Yenikoylu - Sonuna kadar katılıyorum, çok güzel yazı olmuş.

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 01 Mart 11:53
61

Izmitli - Cok güzel dogru bir yazı olmuş bence. Mantkli ve uygulanabilecek kurallar koymak lazım. Amaç ceza kesip devlete gelir yaratmak

olmamali ...

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 01 Mart 11:33
60

XD - O yolların hakkı 120 dir altımızdaki arabaya hakaret bu 2.0 motor arabamız var vergisinide ona göre ödüyoruz ama 80 i geçemicez ne anladım o işten

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 01 Mart 11:21
58

Maxuma - Yüksek yakıt fiyatlarından dolayı,gaza basmaya korkan ben,tasarruf için 5 viteste 60-70 km hızla gidiyorum.o yüzden beni ilgilendirmeyen bir haber

Yanıtla . 2Beğen . 11Beğenme 01 Mart 10:20
57

Vatandaş - Devlet nereden gelir elde edeceğini şaşırdı .

Yanıtla . 15Beğen . 0Beğenme 01 Mart 10:10
55

Şimşek - Değerli Yazar Arkadaşım, ağzına yüreğine kalemine sağlık. Transit denilen yolda 82 hız limiti olması hakikaten çok saçma. Maalesef yakıtlara gelen bu zamlarla artık araç kullanmayı da bırakacağız gibi görünüyor. Herkes tabiri caizse At arabası modeline döneceğiz. Biz millet olarak tepki veremiyoruz.Ya da orgutlenemiyoruz.Yakıt 2 katına çıkmış ses çıkarmıyoruz ertesi gün 1 TL zam gelecek deniyor herkes sıraya giriyor yakıt almak için. Kimse aynı anda KONTAK kapatmaya yürekli değil.

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:53
54

Emekli - Her yerde üst geçit ve yol duble en az 90 olmalı yoksa trafik kilitlenir

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:44
53

Ali - Bence çok iyi oldu yolda insan gibi gitmeyene insan gibi gitmesini öğretirler bir kişinin canını kurtarsalar bile kardır bana kalırsa otomobillere bile elektronik takograf taktiririm tavsiyem şudur,yavaş gitmekten sikilirsaniz müzik dinleyin uzun hava olsun

Yanıtla . 3Beğen . 11Beğenme 01 Mart 09:42
52

Yakkhan - Ac kaldılar acc nasıl milleti soyariz derdindeler yetmiyor danışmanlara yanındaki dalkavuklara e5 demek uluslararası yoldur sen gel bunu kesintisiz yap sonrada 70 km sinir koy ayrıca öyle uyanıklık ki ortalama hız düşünün hani belli bir yerde 70 le gittin sonra 100 km hızla gidersin onuda düşünmüş bu çakallar ortalama hız tespiti koymuş ki cezayı yesin diye harammmmmmm zıkkım olsunnn milletin sırtından geçinen asalaklara

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 01 Mart 09:34
51

Levent - Lütfen bu konunun peşini bırakmayın en azından halka sorsunlar e-5 te limit ne olmalı diye

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:13
50

Levent - Sonuna kadar haklısınız Darıca'da oturuyorum İzmit'e köye babamı ziyarrete ayda 1-2 kez gidiyorum 90-100 le gidilebilen yolda korkarak araba sürüyoruz Allah aşkına 70 nedir yaa

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:13
49

Fikri Öz - Yakında sürücü kursları buyolları terci etmesse şaşmayın ceza yiğcem diye atmışbeş yetmişle gidiyor bu yol boş olması lazım ama uohun tırafik var tabki kurallar olucak doksan yüz normal umarım kısa zamanda düzelir yoksa buyol paralı geçiş gibi olur

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:06
48

Sıradan Vatandaş - Bahsedilen yollar için 82 km/s iyi ama 70 km/s çok düşük. Ankara'da benzer bir uygulama olmuş, sonrasında oluşturduğu sorunlar nedeniyle sınır yükseltilmişti. Uygun olan yollarda hızı çok düşürmenin anlamı yok. Burada da hata düzeltilir umarım.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Mart 09:03
47

Metin Şener - Bu Kocaeli'nin vefasızlık yapanlar sahip çıkmayanlar ne Emniyet Müdürü var ne valisi var ne Belediye Başkanı var ne milletvekilleri var oldu olacak arabadaki 5 vitesleri kaldırsınlar

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 01 Mart 08:56
46

Yalçın - Amaç insanlara hizmet etmek değil vatandaşı soymak kendileri nede olsa polis eşliğinde rahat rahat gidiyorlar.

EDS' lerin mucidi bu memlekete Darbeyi yaşatanlar.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Mart 08:30
44

M. Kaya - Lütfen bu asfalt caddeleri sökün! Eski toprak yollara dönelim.! Hiç olmaz ise sürat derdimiz yoktu. Hiç olmaz ise haybeden ceza yeme derdimiz yok idi. Dünya 200-300,km.hız yapan araba üretmiş altına vermiş sen en fazla 82 km.hıda kullan diyorsun. Bu 45 numara ayağı 41 numara ayakkabıya sığdırıyorsun. Hadi giy nasıl giyeceksin.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 01 Mart 07:38
43

Sade Vatandaş - Bölünmüş yollarda hız sınırı 110+%10 diye biliyorum. Fakat bize özel 82 ile sınır getiriliyor.Trafiği akıcı hale getirmek için dünyanın masrafını ederek battı çıktılar yapıp trafik ışıksız kesintisiz yol yaptınız. Şimdi bunu nasıl yorumlayalım?

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 01 Mart 07:26
90

Ersoy L. - @Sade Vatandaş 43 nolu yoruma cevabı: Yorumunuz tek kelimeyle muhteşem.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:33
42

Panik - Yarın da kıble bu taraf dersiniz bizde zahmet etmeyin ne taraf olduğu önemlik deyil deriz

Bizim insanımız daha ambulansa yol nasıl verilir onu bilmiyor siz murat gilin damın da kaldınız nasıl ... önün peşine düşün önce eğitimi adam gibi verin bunlara gerek kalmaz

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Mart 06:52
41

Şanlı - O tabelalar 1970 senesinden tek şeritten kalma tabelalar yollar yapıldı ama o tabekaları geri taktılar yetkisi olmayan yetkililer

90 olması gerejen yere

50 km koymuşlar bırak 70 şi izmite körfezden gitmek ızdırap

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Mart 06:49
40

Quandıralı - Bu mantıksız sınırların getirilmesinin tek bir sebebi var, İstanbul'dan gelen araçları körfezi dolanmak yerine köprüye yönlendirmek. Köprünün borcu bitince kalkar inş.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 01 Mart 02:22
39

Akkrrreeeeppppp - Furkan bey güzel tespit yapmışsınız. Halka sorulsun. Ben ne dersem o mantığından vazgeçilsin. Servis ile işe gidiyorum. 15 dk daha öne çekildi servis saatleri. 15 dk erken gelebilmek için durağa bana evden çıkış saati için yarım saatime olan oldu. Otobüs ile halkevine gidiyorum.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 01 Mart 01:58
38

Memoli41 - Her gün kartepe gebze gebze kartepe yapiyorum isimden dolayi. 8 de ofiste olmam lazim. Otobusle 1.5 saatte 35 tl ye gidip geldigim yolu 40 dk da 120 liraya gidiyordum yetisebilmek icin malum bu sartlar altinda otobusle ayni gidicez bir anlami kalmadi araba ile gitmenin. An itibari ile Aracim satiliktir.

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 01 Mart 00:59
37

İzmit-gebze - İzmit-Gebze arası E5 hız sınırı yol boyunca köy içi yollarındaki hız limiti gibi 50-70-50-70 diye gidiyor..Güya amaç kazaları azaltmak! İyide kaza yapacak kafalar ya alkollü,ya paralı tipler yada kendince yarış yapan ergen tipler,yani yine hız yapıyor ve yapacak olanlar..yollar cillop gibi denmiş, buna katılmıyorum.Özellikle orta şeritte çukurlar,bozuk yerler çok..Burda genel olarak herkesin kanısı; ceza sayısını artırmak ve vatandaşın sırtından para kazanmak..Bir ihtimalde E5 hız limiti düşük olduğundan vatandaşı ücretli otobana yönlendirmek ki yine vatandaşın sırtından para kazanmak.. Sonuç olarak her durumda hedef vatandaşın cebindeki 3-5 kuruş.. Yazık..

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 01 Mart 00:48
36

Acç - Normal bölünmüş yolda hız sınırı 110. Hız sınırını sadece yan yollarda niçin uygulamıyorlar. Ayrıca hız sınırlarında binek oto ve kamyonu 70 e sabitlemişler. Bu ne iş. Kamyon, otobüs minibüs ticari araç. Bu araçların hız sınırları belli. Onların hız sınırını yükselt binek otoların düşür bu nasıl mantık. İl trafik komisyonunun Karayolları Trafik Kanunu ile konulan limitleri kafasına göre indirme hakkının olmadığını düşünüyorum. Bu konuda dava açacak bir avukat yokmu. Bunun amacı cezalarla bütçeye biraz daha para koymak. Trafik polisleri yolda trafik magandaları ile uğraşmıyorlar 82 yi geçtin yaz. Yazık bu devlete ve vatandaşlarına!

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Mart 00:44
35

İzmitli - Furkan kardeşim bir ülke düşünki insanına nasıl geçiririm diye düşünsün yazıklar olsun

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 01 Mart 00:43
34

Oktay - Şehirler arası bölünmüş yollarda hız sınırı 110 km dir.kimse derince-halkevi arasındaki d100'ü 82 km hız sınırı koyamaz,ceza yiyen itiraz etsin iptal olur

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 01 Mart 00:22
33

Kaanbeyyy - 2 gün boyunca trafikdeki araç traktör kurallarına uyarsa kaza kavga herşey olur araça gaz basarsan ceza gaz basmazsan aracın Adblu arızası veriyor aracın cekicden düşüyor inşallah bu işi bilen bi emliyet yetkilisi işi eline alırda cözüm bulur

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 01 Mart 00:21
32

Faruk - emin olmamakla birlikte 82 yi %10 aşabiliyoruz yasal olarak. yani ortalama hızımız 90 olursa cezaya girmiyoruz. bilgi net değil benim yorumum.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 01 Mart 00:09
91

Ersoy L. - @Faruk 32 nolu yoruma cevabı: %10 toleranstır zaten. Hep aynı hızda gidemeyebilirsiniz. Hedefiniz, 90'la değil 82'yle gitmek olmalıdır anlamına gelir. Eğer 90'la giderdeniz, hiç toleransınız olmaz, 92'de ceza yemiş olursunuz.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Mart 11:43
31

Körfez - Çok güzel bi açıklama olmuş ama zaten bunlar kendi başına iş yapamazlar.ceza için olduğunu benim 3 yaşındaki oğlumda söylüyor:))Emir büyük yerdendir muhtemelen,doyuramadık adamları 20 senedir

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 28 Şubat 23:45
45

Yeşilim 61 - @Körfez 31 nolu yoruma cevabı: Ne alaka şimdi her şeyi yukarı bağlamak yirmi seneliklere takınılsın anlaşılan ordu yolu bir zamanlar şipşak fotoğraf mobeseler yüzünden çok canlar yanmıştı belediyenin sorumluluk alanıdır

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 01 Mart 07:53
29

Tuncay - Ağzınıza yüreğinize sağlık çok doğru ve yerinde bir makale olmuş,bu toplum bunları hak etmiyor insanlar bu kadar irdelenmemeli

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 23:16
27

Herekeli - sirinyali hereke celikkopru arasinada koymuslar 82 km orada yerlesim yok yok birsey yok cifte bolunmus yol tirlar yanimizdan canavar gibi geciyor artik iyicene abattiniz beyler

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 23:07
26

Bahadır - 82 yi bulduysan opte başına koy. 70 tabelasının altında 50 tabelası var. Tabelalar kendiyle çelişiyor.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 23:05
23

A.coaka - O kadar güzel tesbit etmişsiniz Elinize sağlık. Bende hergün degirmendereden Körfeze aracımla gidiyorum ve inanın 1.5 saate...Ayrica km hız gostergesine bakacaz diye birgün kaza yapıcaz. Milletine bu kadar tuzak kurmaktan zevk alan bir anlayış olamaz.Inşallah en yakin zamanda bu yanlıştan dönülür...

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 22:53
22

Derinceli - Derince -İzmit arasında ki yolda zaten 70 km hız limiti tabelaları vardi. EDS tabelaları ile daha da dikkat çekici oldu. Sanırım öncesinde ya araba kullanmiyordunuz yada yol tabelalarını takip etmiyordunuz.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 28 Şubat 22:47
21

Dayi - Bende kocaelinde bir surucu olarak bu durumdan sikayetciyim hayat zaten stresli bide eds sitresi yetti artik

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 22:33
20

Başiskeleli - Eeeeeee devletin hazinesi tam takır her hafta bir ceza geliyor 140 190 öde babam öde bu sistem kaza koruma sistemi değil hazineye para basma sistemi haram zehir zıkkım olsun 87 hızla ceza verenler

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 28 Şubat 22:31
19

İzmiti - Oy kararımız değişti. Kime oy vermeyeceğimizi bu EDS ile anlamış olduk.

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 28 Şubat 21:17
24

414141 - @İzmiti 19 nolu yoruma cevabı: Ne yani senin düşün ne verelim oyu bu sistemi kaldıracak mı.????

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 22:59
18

Mehmet Can - Böyle saçma sapan kararını kimler veriyor Allah aşkına

Seka tüneli girişinde biz hız ortalamasına uyalım diye yavaş gidiyoruz kamyon yanımızdan kornaya basa basa bizi sollayıp geçti

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 21:12
17

Korfezli - Ne konulursa zaten vatandaşa konuluyor. Cakarli araçlara maşallah. Kural onlara yok. Bir de sıkışık trafikte o sirenleri calmiyorlarmi şeytan o sireni sok bir yerlerine monte et diyor. Adamlar sivil de olsa padişah gibiler. 60 evler battı çıktı üstü neredeyse günün her saati facia. Oraya trafik aracı geliyor, trafik kilit araçlar gidemiyor. Trafikci padişahların umurlarinda değil, arabadan çıkmayıp arabanın içinde ellerinde telefonları sohbet muhabbet. İş yapmayacaksan ne diye orada duruyorsun. Faydasizlar ordusu. Ama bunları denetleyen bir mekanizma yok. Hesap soran amir müdür yok. Hele Santral, Mehmet Ali Paşa , Kanalboyu, Bekirdere, Şirin Evler güzergahı park eden araçlar ve düzensiz trafik sebebi ile kaos. Ve günün her saati böyle. Gidin MOBESE ve kameraları o güzergahlara koyun. Asıl devlete ekmek parası oralardan çıkar.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 20:55
71

Hasan Yildrm - @Korfezli 17 nolu yoruma cevabı: Ne yapsınlar her sürücünün başına polis mi dikilsin herkes birbirine yol vermeyi öğrenicek.o kavşakta 8 tane yol var.senin sihir yeteneğin varsa seni alalım oraya

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 01 Mart 15:17
16

Bir Garip Vatandaş - Biz vatandaş ları sıkıntıya düşürüp geçinmesi iyice zorlaşan yüksek faturalarla kara kara düşündüren sürekli artan petrol fiyatlarıyla ihtiyaç olan aile araçlarımızla yakınlarımıza ulaşmayı külfet haline getirenlere hakkımı helal etmiyorum. Birde saçma, tuzak bir eds kanalıyla yapacağım cezaları haram ediyorum şimdiden. Yolunda gideni yoldan çikaranlar lütfen vatandaşi düşünün artık

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 20:21
15

Serdar Duru - İyi olmuş. Ben Artvin e giderken çok fazla yerleşim olmayan yerlerde bile Çorum, samsun, ordu , Giresun da sinir 50 km oliyor.. Kocaeli den geçen tırlar kamyonlar basıyor gaza .. bizimki can degilmi ..iyi olmus

Yanıtla . 1Beğen . 7Beğenme 28 Şubat 19:37
14

Ekrem - Böyle garip uygulamalar var ne yazikki teknoloji gelişmiş yeni nesil araçlar 3saniyede 100km ye çıkıyor. Fren sistemleri gelişmiş 100 km hızda 30m içinde duruyor. Sen otoyolları 3-4 şerit yapıyorsun güzel 82km nedir? Samsun Trabzon arası adama kafa yedirir hertaraf kamera hertarafta hız sınırlaması otoban gibi yolda şehir içinde gibi gidiyorsun amaç ceza kesmek diye düşünüyorum.

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 19:31
13

Gürkan - Köseköy özdilek ışıklarda tabelada kartepe hız sınırı bölgesi 70km yazıyor battı çıktıyı geçiyonuz eds 82 yazıyor tabelalar bile birbirleri ile çelişkili ??

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 28 Şubat 19:04
12

Ali Bak - Günaydın, Anadolunun çoğu ilinde millet kağnı gibi gitmek zorundaydı. Kocaeli neden, niçin geç kaldı, neden engellendi diye sormak gerekmez mi?

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 28 Şubat 19:00
11

Nerem Doğru Ki - 1. Bu limitlere %10 pay var.

2. En saçma limit kuruçeşme derince arası. Hangi tür araç olursa olsun limit 70. Saçmalığın önde gideni asıl bu.

3. Eskiden de bu bahsi geçen yerlerde limitler bu şekildeydi. Şehir ici 50 . Artik 70+7 olacak . Sahil yolunda radar oluyordu limit 70, artik 82+8

Bence haber yaparken neyin ne olduğunu iyice hesap yapıp araştırıp yazmakta fayda var.

Sonuçta burası şehirler arası en yoğun güzergaha sahip nokta. Yöneticilerin de bunları iyi planlamaları lazım. Malûm canım ülkemde herşey yaptım oldu. Olan vatandaşa oluyor

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 28 Şubat 18:59
10

Birisi - Evet satacak başka birşey kalmadı ekonomi bozuk devlete girdi lazım bunu da millete zam c trafik cezası vb gibi çıkarttırıyorlar türlü tuzaklar kurarak yapacak birşey yok bu halk bunuda çeker yol yaptık köprü yaptık ama millete ceza kesmek için durmak yok milletin cebinden almaya devam

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 18:58
09

Trafik Mağduru - Kimsenin çözüm üretmek gibi bir derdi yok, Eds koyucaksan, önce, yıllardır Başiskele de, sabah ve akşam oluşan inanılmaz trafiğe çözüm bulunmalı, trafiğin en yoğun olduğu bu bölgenin bir kaç km gerisine, Eds koyunca ne çözülecek, insanlar evlerine ve işlerine iyice geç kalacaklar, çözüm yok, ceza var..

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 18:25
08

Trtr - Artık araçlara jammer takacaz yapacak bişi yok en iyi çözüm.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 18:23
07

Yunus Emre - Aynen öyle haklısın. 82 km nedir. Yeni araçlarda bu hız çok düşük ve trafiğe sebebiyet veriyor. 110 ideal

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 18:22
06

İzmitli - Araçların yakıtını ve göreceği zararı karşılıcaklar herhalde.

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 18:01
05

Fon - Daha hiç bir köprü bağlantısının düzgün yapılmadığı, araçlara büyük zararların verildiği, umuttepe-santral yokuşunun kasis mantığıyla yapılan saçma mantıksız tadilatın hatta ve hatta yeni yapılan şehir hastanesinin güzargahlarındaki yeni yapılan 90 derecelik virajların düzeltilmediği bu şehirde sizcede 82 km lik hız koridorunu para kazanma rantıyla bilerek yapılmış olma ihtimali sizce % kaçtır?

Ve o hız koridorlarındaki kamera ve sensörlere harcanan paranın yarısıyla bile o köprü bağlantı noktalarının hepsinin tadilatını karşılayacağına eminim yalnız buraya dikkat!!! Bir yandaşa verilirse hem düzgün hakkıyla yapmaz hemde daha pahalıya yapar o zaman yetmez. Bağlantı noktalarını düzgün yapan firma çıkmadı bugune kadar.

Bence bahsedilen 82 km lik hız koridoru olayında da düzelteceklerini sanmıyorum yorumlardaki gibi "neden gitmiyorsun" diyerek sellektör yapanlar ile öndeki araçlar daha çoook kavga eder tırlar üzerimizden gecer. Vay ki ne vay kocaelide yaşayanların ve özellikle kocaeliden geçenlerin haline ...!!!

Yazıyı yazan arkadaşa sonuna kadar da katılıyorum.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 16:44
04

Yc - Bilerek yapıyorlar o kaymak gibi akan yollara, insanları tuzağa daha rahat düşürmek için daha düzeltilmesi gereken saçma bir sürü kavşak ve trafik sorunu varken ısrarla bunu yapıyorlar. 1 hafta önce derinceden yenidoğana kadar trafik kilitti, hani şirintepe mevkiinde iç yolda hem E5ten içeri giriş hem plaj yoluna iniş hem plaj yolundan çıkışın kesiştiği yerde trafik polisi aracın dışında elleri arkasında dolanıyordu o kısmı rahatlatmaya yönelik hiçbir girişimi yoktu misal ne saçmalık demiştim. Umarım bu adi eds tuzağını özellikle yine çenesuyundan kuruçeşmeye kadar olanında adil bir düzenlemeye gidilir. Gidilmezse ve insanlarıj böyle hakkına girilirse ben şahsi hakkımı helal etmiyorum.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 15:58
03

Fatih - Kesinlikle başlık abartılı değil tam yerinde olmuş.

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 28 Şubat 14:25
02

Karayel - Akan trafikte adam önümde 82 yerine 70le gidiyor arkadan gelen yol versen dert sollasan hızı asiyorsun saçma sapan isler

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 28 Şubat 14:23
01

Nihat - Enginbey halkın taleplerine kulak tıkayıp bize oy vermeyin diyen bir uygulamadır bu ve benzerleri

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 28 Şubat 13:17


Anket Sizce Kocaelispor'un kulüp başkanı kim olmalı?