Dan Bilzerian çağırdı. Ailesi izin vermedi

2

İzmitli Ömer Okkalı yaklaşık üç hafta önce Türkiye’nin gündemine oturdu.
Konuyla ilgili de Türkiye’de ilk haberi yine ben yapmıştım.
Dünyaca ünlü poker oyuncusu ve mafyatik bir tip olan Dan Bilzerian’ın bizim İzmitli Ömer’i Amerika’ya davet etmesi çok konuşulmuştu.
Dan Bilzerian, bizim Ömer’e 5 bin dolar da para göndermişti.
Ömer’le haberi yaptığımızdan sonra görüşmüştük.
“Abi daha annemlere bile söyleyemedim. Uçak biletimi de aldım. Vizeyi de çıkardılar. 30 Ocak’ta gidiyorum inşallah. Çok arayan soran var. Telefonları kapattım. Akıllı telefon bile kullanmıyorum” diye ortalıklarda geziyordu bizim Ömer.
Konu ilginç olduğu için Ömer’le DHA da röportaj yaptı.
Bir anda tüm Türkiye Ömer’i konuştu.
Ana haber bültenlerinde, “İzmitli Ömer Dan Bilzerian’a pişmaniye yedirecek” diye haberler dönmeye başladı.
Velhasıl aradan günler geçti.
Ömer gündemden düştü, unutuldu.
Tabii bizim Ömer bu arada Instagram’dan yaklaşık 12-13 bin takipçi kastı.
İşleri iyiydi yani…
Neyse bizim Ömer unutulduktan sonra dün çok ilginç bir paylaşımda bulundu.
Özetle “Hepsi bir oyundu. Fikirtepe’de Pana mağdurlarının sesini duyurmak için bunları yaptık” dedi.
Pana mağdurları kim be Ömer?
Onu geçtim, sen kimsin be Ömer?
Şimdi Ömer Okkalı efendinin geçmiş Instagram postlarına bakıldığında, hayatına bakıldığında bunun koca bir yalan olduğunu anlamak zor değil.
Yani Ömer, kendi yaşantısıyla böyle bir sözde sosyal deney yapabilecek bir tip değil.
Böyle bir derde sahip bir insan hiç değil.
Zaten o da kendini açık etmemek için sosyal medya hesaplarında geçmişe dayanan tüm gönderilerini silmiş.
Ömer bu ‘duyar kasıcı’ postlarını okuduğum zaman zaten gerçeğin bu olmadığını anlamıştım.
Hemen beni onla görüştüren aracı arkadaşlarımı aradım.
Konuyu baya bir araştırdım.
Ve öğrendiğim kadarıyla bizim Ömer’e ailesinden izin çıkmamış.
Ailesinden izin alamadığı için de Amerika’ya, Dan Bilzerian’ın yanına gidemiyormuş.
Anladığım kadarıyla da bunu direkt söylese rezil olacağını bildiği için kendine böyle bir hikaye kurgulamış.
Ama zamanlamada da Ömer yanlış yaptı.
Böyle bir amacı olsaydı eğer en başından beri, gündemdeyken bunu açıklaması gerekirdi.
Gündemden düşüp unutulduktan sonra, Amerika biletinin tarihi yaklaştıktan sonra değil.
Biz o biletleri de gördük, kendisine Amerika’dan gelen vize mailini de.
Zaten Ömer Okkalı, ailesinin çok muhafazakar bir yapıya sahip olduğunu, onları Amerika’ya gitmek konusunda nasıl ikna edeceğini bilmediğini direkt olarak bana söylemişti.
Hatta Demirören Haber Ajansına verdiği röportajda, daha ailesinin konuyla ilgili bilgisi olmadığını da açık açık söylemişti.
Ve Ömer, gerçeği insanlarda gizleyerek, işi fırsatçılığa dökerek yaptığı duyar kasma hareketi benim tepemin tasını fazlasıyla attırdı.
Bu sebeple senin adına üzgünüm Ömer, gerçekleri açıklamak durumundayım.
Sen bu işe beni de alet ettin, benim aracılığımla koskoca bir ajansı da alet ettin.
Bu sebeple, yemezler güzel kardeşim.
He bir de Ömer, bazı içi boş haberler vardır.
İnsanlar öyle bir ilgiyle okur ki anlam veremezsin.
Çok merak edilir, çok konuşulur.
Olmasa da olur haberlerdir.
Tıpkı senin gibi.
Ancak bazı haberler vardır.
Toplumun belli bir kesimi için hayati öneme sahip olsa bile, geneli için çok da önemli olmaz.
Takip edilmez, okunmaz, gündem olmaz.
Bu senin ya da benim belirleyebileceğim bir şey değildir.
Bu sokaktaki halkın, sosyal medyadaki insanların genel algısıyla alakalı bir şeydir.
Ve gerçek, senin ailenden izin alamadığın için Amerika’ya gidememen
Ama sen benim aracılığımla, insanların bizzat bana karşı olan güvenini kullanıp, bununla prim yapıp, sonra da “Sizi kandırdım” deyip böyle bir çıkış yapmaya çalışıyorsun.
Bunu sana yaptırmam.
Sana bir ağabey tavsiyesi.
Boyunu aşan şeylere çok fazla kafa yorma.
Hele hele bu tip fırsatçılıklara bir daha asla soyunma.
Hadi kal sağlıcakla…

2 YORUMLAR

YORUM YAP

Lütfen yorumunuzu girin!
Lütfen adınızı buraya girin